niedziela, 23 lutego 2014

Witam i zapraszam :)

Cześć wszystkim!

W wolnej chwili chciałabym się z Wami dzielić tym, co mi w duszy gra. Pomysłami, inspiracjami, przemyśleniami i wszystkim tym co pozwoli mi upiększyć moje otoczenie i uczynić je bardziej miłym i przytulnym. Aby życie na obczyźnie było łatwe i przyjemne, a dom z dala od rodziny stał się prawdziwym domem:) 

Blog ten jest rozwinięciem mojego poprzedniego DecuScrap, który prowadzę razem z siostrą, i w którym przede wszystkim publikuję moje decupagowe dokonania. 

Mam nadzieję, że zechcecie tutaj zaglądać, tak jak i ja w wolnej chwili :) i podzielicie się swoimi opiniami oraz radami, których nigdy za wiele! 

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...