środa, 25 lutego 2015

Urodzinowe Candy

Witam Wszystkich!


Nie mogłam się doczekać tego momentu! Pierwszego Candy z okazji pierwszych urodzin bloga W wolnej chwili :). Trudno uwierzyć, że czas tak szybko pędzi! Rok temu postanowiłam wyjść z cienia i podzielić się moimi pasjami, pomysłami i perypetiami polki w kraju fiordów. Była to najlepsza decyzja 2014 roku :). Dzięki temu poznałam wiele interesujących blogerek, które swoimi pomysłami inspirują mnie do działania i upiększania swoich czterech kątów. 

Dzisiaj, jako dumna blogerka z rocznym stażem, zapraszam Was do wzięcia udziału w zabawie urodzinowej! Do zgarnięcia są trzy pompony o średnicy 18 cm i 26 cm oraz koszyk zpagetti wykonany na szydełku o średnicy 25 cm.







Zasady zabawy:
  1. Jeśli chcesz wziąć udział w zabawie pozostaw komentarz pod tym postem. Osoby anonimowe proszę o dopisanie swojego adresu mailowego.
  2. Powyższy, podlinkowany baner udostępnij u siebie na blogu.
  3. Będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz obserwatorem bloga (nie jest to jednak warunek konieczny ;))
  4. Konkurs trwa do 15 marca 2015
  5. Zwycięzcę wylosuję i ogłoszę następnego dnia
Link do udostępnienia banerka: http://wmojejwolnejchwili.blogspot.no/2015/02/urodzinowe-candy.html

Czy jest tutaj ktoś kto chętnie by przygarnął pomponiki i koszyk?


P.S. Dziękuję za wszystkie życzenia powrotu do zdrowia! Jesteście super! :D

55 komentarzy:

  1. Ależ oczywiście, że jest ktoś, kto by te pompony chciał. Mianowicie, jestem ja! Zatem zabieram banerek do siebie i czekam na losowanie. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kule śnią mi się po nocach, z przyjemnością ustawię się po nie w kolejce :-) banerek u mnie na blogu, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak są chętni, przyłączam się do zabawy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje rocznicowe!!! Życzę kolejnych tak udanych blogolatek :)
    I ja z chęcią ustawię się w kolejkę,takie pompony od dawna mi się marzą :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. cukiereczki świetnie wpisałyby mi się kolorystycznie do sypialni:)))- a poza tym idę się rozejrzeć po twoich 4katach-i kolejnych fajnych chwil w blogowaniu:))

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie mogę postąpić inaczej dumna blogerko :) i życzę Ci, żeby blogowanie dostarczało Ci niezmiennie ogromnej frajdy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście staję w kolejce :), obserwatorem już jestem, a baner zabieram do zakładki Wasze konkursy :)
    Superowe upominki!
    Pozdrawiam, Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja chętnie przygarnę te cukierasy i bez trudu znajdę im odpowiednie miejsce pod moim dachem :P
    gratuluję roczku i życzę kolejnych owocnych :)
    Pozdrowienia! Basia

    OdpowiedzUsuń
  9. Happy Birthday! :-) Ja też - blogowo - mam nieco ponad rok.
    Pompony z chęcią przygarnę mmm. Są rewelacyjne.
    Baner na blogu www.livingasatisfiedlife.blogspot.com
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. Zajrzałam do Ciebie przez przypadek i zachwyciły mnie te jasne, radosne klimaty i zdjęcia. Pozostanę tu sobie ;) Jak tylko uda mi się wkleić banerek zgłoszę się też na candy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Z miłą chęcią dołączam do kolejki:-) Gratuluję rocznicy!
    Banerek u mnie na blogu!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie tu u Ciebie! z przyjemnością stanę w kolejce za TAKIMI cukierasami :) a teraz pędzę zaobserwować Cię na IG
    ewela0708@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje tego roczku! Miło było zostać 50 obserwatorem i kciuki za candy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje tego roczku! Miło było zostać 50 obserwatorem i kciuki za candy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ, Kochana, trafiłaś!!! To są moje kolory!!! kolory mego mieszkania!!! kolory mojego azylu!!!! :-))) chyba sama lepiej kolorystycznie nie dobrałabym dodatków, jak Ty to zrobiłaś :-) a więc ustawiam się w kolejeczce, a może szczęście dopisze? :-)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy! :) Pewnie że jestem chętna na piekne pompony i koszyk! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy! :) Pewnie że jestem chętna na piekne pompony i koszyk! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja chętnie bardzo chętnie przygarnę i pomponiki i koszyk, jeśli oczywiście szczęście mi dopisze

    OdpowiedzUsuń
  19. Z wielką przyjemnością wezmę udział w konkursie :))
    Piekne nagrody.
    Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. i ja bardzo chętnie się zapisuję ; )

    OdpowiedzUsuń
  21. Z ogromna przyjemnością wezme udział!

    OdpowiedzUsuń
  22. i ja staję w kolejce a banerek u mnie !
    i naaajlepsiejsze życzonka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się i ja.

    Baner tutaj : http://kreatywnawwolnymczasie.blogspot.com/

    Pozdrawiam. Basia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję pięknej rocznicy! Nagrody w moich ulubionych kolorach i do tego tak idealne w swojej prostocie.:) Bardzo chciałabym aby trafiły do mnie...ale niech los decyduje.:) Pozdrawiam ciepło! Zabieram baner do swojego bloga, zaobserwuję i zostanę na dłużej.:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ustawiam się w kolejce :)
    Pytasz czy ktoś się znajdzie kto zechce przygarnąć pompony i koszyk..... oj dużo Nas tu będzie... tak coś czuję :)
    banerek już na blogu http://mebelkidanielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja bardzo chętnie staję w kolejce po te wspaniałości ; )
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Oczywiście obserwuję :)
    Pozdrawiam cieplutko ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  27. Twoje twory znam już od jakiegoś czasu świeczniki, serce z kul czy własnoręcznie wykonana poduszka urzekły mnie już dawno....Więc i mnie nie mogło zabraknąć w twoim urodzinowym konkursie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. same śliczności!!!
    oczywiście biorę udział! i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna zabawa! Ja też dołączam.
    I zapraszam do nas: http://bandaolafa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Najlepsze życzenia na kolejne lata blogowania :) z przyjemnością ustawiam się w kolejce :) banerek na moim blogu. pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. PANNA MATKA TU TRAFIŁA I BANEREK PODWĘDZIŁA. ZAPRASZAM DO MNIE GDZIE DO WYGRANIA 2 GRAFIKI A.OSTAPOWICZ!
    http://szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję! I życzę kolejnych rocznic!
    Przy okazji zgłaszam się do konkursu:)

    http://zwyczajnieniestabilna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Z przyjemnością biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapisuję się i ja :) Nagrody interesujące, blog także, zamierzam obserwować i zabieram baner do siebie :)
    Z okazji roku blogowania życzę kolejnych udanych, pełnych pasji i twórczego działania :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  35. Z chęcią wezmę udział w zabawie :)
    Obserwuję i powieszam baner tutaj: http://kamira90.blogspot.com

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. GRATULACJE:)
    I ustawiam się w kolejce bo nagroda super :)
    Banerek na stronie :)
    Powodzenia dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  37. biorę udział
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. biorę udział
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Czy ktoś jest chętny na koszyczek i pomponik? no co za pytanie oczywiście,że JA to istne must have :-)
    więc biorę udział i czekam
    Pozdrawiam
    aga.e.mica@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Czy ktoś jest chętny na koszyczek i pomponik? no co za pytanie oczywiście,że JA to istne must have :-)
    więc biorę udział i czekam
    Pozdrawiam
    aga.e.mica@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. ale fajnie, że zorganizowałaś candy :D nie dość, że świetne rzeczy do zgarnięcia, to przede wszystkim dzięki temu do Ciebie trafiłam :D a bardzo mi się tu podoba :) gratuluję roczku i życzę wielu kolejnych :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluje ukończonego roczku w blogowym świecie, prawda , że wciąga? :) Pięknie jest tu u Ciebie!!!! Robisz bardzo ładne zdjęcia ! Cieszę się, że do ciebie trafiłam ;) Oczywiście nie odmówię sobie wzięcia udziału w zabawie, takie cudeńka by mi się bardzo przydały, więc będę mocno trzymać kciuki. Pozdrawiam
    Kropka

    OdpowiedzUsuń
  43. Z ogromną przyjemnością dołączam się do zabawy, bo kule i koszyczek są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  44. Minął rok, życzę kolejnych równie pięknych;:)
    Trafiłam przez przypadek- zostaję na dłużej.

    pozdrawiam,
    Karolina mojamanufakturasmaku

    OdpowiedzUsuń
  45. już lecę udostępnić zdjęcie i link do rozdawajki! bedzie u mnie na blogu w zakladce GIVEAWAYS. jeny, te pompony sa cudowne!!! koszyk tez oczywiscie, ale nigdy nie widzialam takich pomponow!! <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Sama w tym miesiacu obchodze urodziny bloga, wiec jaka to radosc ;-)
    Ustawiam sie grzecznie w kolejce i zapraszam rownez do siebie na konkursik z okazji urodzien :-)

    http://simplycreativelifejourney.blogspot.co.uk/p/konkursy.html

    Pozdrawiam,
    M. z Simply Creative Life Journey. blog

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję rocznego blogowania :). Ja dopiero zaczęłam swoją przygodę z blogowaniem, a już leci trzeci miesiąc..
    Oczywiście chętnie wezmę udział w zabawie :).

    OdpowiedzUsuń
  48. gratuluję pierwszej rocznicy-pomponiki piękne, kolorystycznie pasują do mojego nowego, wynajmowanego mieszkanka, które powoli urządzamy i zadomowiamy. Oczywiście ustawiam się i wyrażam chęć. Mój email melodyjka8@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Z wielką przyjemnością wezmę udział w konkursie. Gratuluję pierwszego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ustawiam się w kolejce własnie takie pompony potrzebuje do blogowych zdjęć i obserwuje bloga bardzo ciekawy więc zostaje na dłużej.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękne pompony, chętnie przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...