niedziela, 1 listopada 2015

Lena | Owca na szydełku

Hej!


Dzisiaj kolejna z moich szydełkowych maskotek. Tym razem jest to przesłodka owieczka. Nazwałam ją Lena, i chyba pasuje jej to imię. Maskotka jest troszeczkę większa od Tośki, którą tutaj Wam pokazywałam. Ma około 13 cm. Muszę przyznać, że bardzo lubię robić takie przytulanki. Za każdym razem gdy już wszystko jest na swoim miejscu, a jedynie co zostaje to dodawanie rumieńców na tych słodkich pyszczkach, sprawia mi to ogromną przyjemność. 

crochet sheep


crochet sheep


owca szydełko


crochet sheep



crochet sheep pattern


crochet sheep pattern


Jestem bardzo ciekawa co o niej sądzicie :) Mam nadzieję, że polubicie ją tak jak ja :). Jeśli są tu jacyś chętni do zrobienia takiej owieczki, to odsyłam Was na stronę z której pochodzi wzór (klik).

W zanadrzu mam jeszcze wiele, wiele szydełkowych tworów, większych i mniejszych. Oczywiście ze wszystkimi mam zamiar się z Wami tutaj podzielić (ażeby do tego miejsca ponownie wróciło życie). Póki co wszystko czeka na porządne obfocenie, a jak sami wiecie do tego, po pierwsze potrzeba wolnej chwili, po drugie troszkę chęci i po trzecie fajnie by było gdyby jeszcze z tym wszystkim światło współgrało :).

Jeśli jesteście ciekawi nowych tworów, to zapraszam Was na mój Instagram (klik). Część z nich już tam się znajduje i czeka na swoją kolej by pojawić się na blogu :D Zajrzycie?


Tymczasem pozdrawiam Was serdecznie i życzę udanego tygodnia 

2 komentarze:

  1. O matko jaka urocza! Piękna! Też chcę taką umieć zrobić ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodka! Pluszaki zwierzaki...mam do nich słabość :)
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...