czwartek, 24 marca 2016

Bawełniane jajka wielkanocne | DIY |

Prędziutko póki jeszcze kilka dzieli nas od Świąt dzielę się z Wami ekspresowym projektem z serii "zrób to sam". W roli głównej jaja wielkanocne w bawełnianej pierzynce :) Piękna ozdoba, którą możecie powiesić w oknie, tak jak ja to zrobiłam, lub ustawić na stole wielkanocnym. Plusem również jest dosłownie chwila którą musicie przeznaczyć na jej wykonanie. Więc kto jeszcze nie gotowy, lub jeszcze czegoś mu brakuje, na pewno do Niedzieli Wielkanocnej się wyrobi :)


styropianowe jajka

Dekoracyjne jaja wielkanocne

Lista rzeczy:

  • styropianowe jajko
  • płatki kosmetyczne
  • szpilki
  • tasiemki
  • nożyczki


Proces wykonania takiego jajka jest bardzo prosty. W pierwszej kolejności wycinamy spiralki z płatków kosmetycznych. Następnie zwijamy je, zaczynając od zewnątrz, tworząc różyczki. Przez środek wbijamy szpilkę. Taką różyczkę przypinamy do styropianowego jajka. Powtarzamy, aż całe jajko zostanie zakryte puszystymi różyczkami. U szczytu przypinamy tasiemkę i wieszamy w wybranym miejscu. Prawda, że szybko i łatwo? To do roboty :)






styropianowe jajka

styropianowe jajka dekoracje

dekoracje jajka styropianowe



Mam nadzieję, że jeszcze kogoś udało mi się zainspirować :) Ja już jestem gotowa z wielkanocnymi dekoracjami. Jaj dookoła w brut.  Nic nie dokupuję! Poza tym my od dzisiaj już świętujemy. Sklepy pozamykane do soboty i później kolejne dwa dni błogiego lenistwa. 
A jak jest z Wami? Czy i Wy jesteście już gotowe z waszymi mieszkaniami? Dekoracje powyciągane? Jestem ciekawa czy któraś coś sama przygotowała? Jakieś stroiki, pisanki?


Korzystając z okazji życzę Wam radosnych, rodzinnych i pełnych słońca Świąt Wielkiej Nocy!

7 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...