piątek, 19 grudnia 2014

Wieczorne nastroje


Hei!

Nareszcie piątek :). Kolejny. Czas biegnie jak szalony. Kolejny tydzień za nami. Niedługo pożegnamy ten rok, przyjdzie kolejny, nowy. Macie jakieś postanowienia noworoczne? Ja póki co nie zaprzątam sobie tym głowy. Po ciężkim tygodniu czas na chwilę spokoju. Nic tak na mnie kojąco nie działa, jak spokój, kubek herbaty z miodem i klimat, który tworzą świeczki i świece dające ciepły, przyjemny blask. 










Pogoda nas nie rozpieszcza. Bardziej przypomina typowo jesienną. I pomyśleć, że za niecały tydzień Wigilia...


Życzę Wam miłego weekendu!

7 komentarzy:

  1. Rozkoszują się tą wolną chwilą - niech trwa!
    Myślałam, że w Norwegii biało :).
    Pozdrawiam Marta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety pogoda na wschodzie kraju typowo polska. Mam nadzieję, że niedługo zrobi się bielutko :)

      Usuń
  2. Na szczęście już teraz zima zawitała i śnieg w końcu spadł. Już nie mogłam się doczekać, bo jednak świąteczna atmosfera jest i śnieg idealnie się wpasował! :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka drobnostka a cieszy :) Również nie wyobrażam sobie Świąt bez śniegu :)

      Usuń
  3. Piękne te wieczorne nastroje ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...