poniedziałek, 29 grudnia 2014

Poświątecznie

Święta już za nami. Zapowiadało się paskudnie. Deszcz, wiatr, mgły - absolutnie nieświątecznie. A tu proszę jaka niespodzianka! Zabieliło się i od razu humory się poprawiły, nie tylko tym najmłodszym :). Prawda?

Wracając do tematu. Troszkę się spóźniłam z tym postem, ale ostatnie dni poprzedzające Wigilię minęły nie wiadomo kiedy! Istne szaleństwo! Po dłuższej nieobecności troszkę odwykłam od wszechobecnego pędu i chaosu panującego na trójmiejskich ulicach. Nawet się za nimi stęskniłam :). Dzisiaj przychodzę do Was z ostatnimi świątecznymi akcentami. Wszystkie handmade :) i prawie wszystkie rozdane. Zapraszam na krótką zdjęciową relację :)




Z tym wiankiem wiąże się krótka historia. Pewnego grudniowego wieczoru z koleżankami urządziłyśmy sobie babski craft wieczór. Każda przyniosła różnego rodzaju pierdołki, każda miała w głowie pomysł na to co chce wykonać. Jedna robiła łańcuch na choinkę, druga styropianowe bombki, a pozostałe stroiki. Ja od dawna miałam w zamiarze wykonanie szyszkowego wianuszka, ale niestety brakowało mi czasu (mówiłam Wam, że w pracy miałam urwanie głowy?). Wieczór był bardzo miły. Wiadomo, babskie towarzystwo, kubek grzanego winka, ploteczki i praca kreatywna, to przepis na mile spędzony czas. Następnego dnia, pełna nadziei poszłam zobaczyć jak wyszedł mój twór. No i się rozczarowałam, bo wyszedł potwór. W tym przytłumionym świetle wianek prezentował się całkiem całkiem, natomiast w świetle promieni słonecznych już tak pięknie nie było. Na szczęście udało mi się go podrasować :). Delikatnie popsikałam go śniegiem, tak aby wyglądał na oszroniony, a na szczycie przywiązałam czerwoną kokardę. Teraz prezentuje się znacznie lepiej, tak jak tego chciałam :)


Wolnymi wieczorami udało mi się wykonać kilka bombek. Nie są to jednak zwyczajne bombki. Właściwie, to nie wiem jak  je nazwać. Przestrzenne? Wszystkie zostały ozdobione metodą decoupage. W środku znajduje się tekturka, a do niej przyklejone serwetki. Króluje motyw aniołków. Tworząc je wiedziałam, że w większości powędrują do znajomych i rodziny jako świąteczne upominki, a że aniołki są takie wdzięczne, to wydaje mi się, że niezależnie od upodobań i wieku przypadną do gustu każdemu.






Tę z jelonkiem zostawiłam dla siebie :) Natomiast ta ostatnia to bombka 3D ;). Tło to chatka i mały lasek przysypane śniegiem. Środek wyłożyłam watą i spryskałam ją śniegiem oraz brokatem. Na środku umieściłam choineczkę i Mikołaja wyciętego z serwetki podklejonej na tekturce. Ta powędrowała do mamy ;)

Coś mi się wydaje, że to już ostatni post w tym roku. Dlatego chciałabym, Wam wszystkim, życzyć cudownego i pełnego sukcesów roku 2015. Żeby wszystkie marzenia się spełniły, a zdrowie i dobry humor nigdy Was nie opuszczały :)

Do następnego :)

17 komentarzy:

  1. Wiankiem jestem zachwycona! Fajnie tak spotkać się i przy okazji zrobić coś kreatywnego :) Bombki są wyjątkowe i też myślę, że niezależnie od wieku będą się podobać :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, tym bardziej, że największą specjalistką od wianków jaką znam jesteś Ty :) Dziękuję!

      Usuń
  2. Śliczności zrobiłaś! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie niesamowite bombki! Szczególnie ta pierwsza, zauroczyła mnie :D

    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie u Ciebie, cudne te Twoje bombki. Do siego roku

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny klimat! Bardzo podoba mi się bombka z jelonkiem :)
    Wszystkiego dobrego w nadchodzącym Nowym Roku!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tę bombkę zostawiłam dla siebie ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Magdo, piękne rękodzieła! Wianek też super, lubię takie z naturalnych materiałów. Fajny taki babski wieczór :)
    Serdeczności i wszystkiego naj w Nowym Roku! Ściskam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nastrojowo tu u Ciebie. i jeszcze święta czuć... dobrego roku 2015 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny wianek a bombki bombowe! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam Twoją kreatywność. Szyszkowy wianuszek jest świetny, bąbki również. Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...