czwartek, 1 maja 2014

Szklane szkatułki

Moje najnowsze nabytki, czyli piękne szklane szkatułki. Zakochałam się w nich od razu jak je zobaczyłam. Z całych sił się jednak powstrzymałam, bo cenę uważałam za zbyt wygórowaną i postanowiłam poczekać. I to była dobra decyzja, bo ostatecznie kupiłam je o 70% taniej! Czasami warto jest poczekać, pomimo że nie jest to łatwe :). W ogóle to zauważyłam, że zakupy sprawiają mi większą przyjemność gdy kupuję na promocjach lub przecenach. Świadomość, że zaoszczędziłam kilka koron strasznie poprawia mi humor. I chyba dlatego tak bardzo lubię kupować w tutejszej klamociarni, po taniości :). Chyba jest to moja dobra cecha? Żeby nie było, złotówą ani sknerą nie jestem ;)














Podobne pudełka widziałam u Agnieszki z agnetha.home. U niej możecie dostać podobne za 50-70zł, tutaj. W podobnym klimacie znalazłam u niej piękną szklaną ramkę. Taką bardzo chciałabym mieć...Co chwilę wkładałabym do niej coś innego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...