piątek, 13 lutego 2015

Inspiracje | POMPONY

Dziś mam dla Was małą dozę inspiracji. Motyw: papierowe pompony. Totalnie zwariowałam na ich punkcie. Kilka sztuk wisi u mnie w kąciku komputerowym, który ostatnio Wam pokazałam. Idealnie nadają się jako dekoracja przyjęć i wesel, pięknie wyglądają jako ozdoba pokoików dziecięcych, ale również można je wykorzystać jako małe akcenty w naszych mieszkaniach.








Uroczo prezentują się pokoiki dziecięce z zawieszonymi pod sufitem pomponami. Również podobają mi się girlandy, które można przewiesić nad łóżeczkiem lub w oknie.


Oczywiście fanki stylu skandynawskiego też znajdą coś dla siebie. Ja poniższymi aranżacjami jestem zachwycona!






Kilka propozycji na dekoracje przyjęć. Ciekawa jestem czy któraś z Was chciałaby wziąć udział w takim party :)





Źródło: Pinterest
Powyżej propozycja na małe upominki dla gości wesela. Bardzo podoba mi się ten pomysł!

Moim zdaniem papierowe pompony są bardzo urocze. Teraz kiedy na zewnątrz jest buro i ponuro,  z niecierpliwością wyczekujemy wiosny, miło jest zawiesić, na przykład w oknie kilka niewielkich kolorowych pomponików, dla rozweselenia pomieszczenia. Zawsze możecie je zrobić same lub z pociechą, jeśli ma to być element dekoracyjny pokoju dziecka. Koszt ich wykonania jest na prawdę niewielki, a jaki efekt!

Dla zainteresowanych kilka linków na DIY:

Miłego piątku Dziewczyny!
M. :)

4 komentarze:

  1. Cudne! Lubie takie dekoracje :) pasują nie tylko do dziecięcych pokoi. Sama w tym roku nabyłam czarne, by ciut sylwester domowy udekorować :).
    Miłego dnia!
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą w 100%!!! Ja też oszalałam na punkcie tych pomponów <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne :) - zawsze myślałam, ze to jakaś super wysublimowana technika, a po obejrzeniu Twoich inspiracji i - co ważniejsze - DIY i chyba sama spróbuję stworzyć takie cuda. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadałam za tymi pomponami, ale jak teraz spojrzałam na twój post, to jakoś tak mi się zaczęły podobać...mimo że jestem antytrendy i te pompony mi się zawsze z kurzem kojarzyły. Zwłaszcza na zdjęciu z małym aniołeczkiem są wyjątkowo urocze, zresztą reszta pokoiku też:) P
    podoba mi się twój blog:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...