poniedziałek, 9 lutego 2015

Śnieżna kraina

Witam w nowym tygodniu!

Tymi pięknymi widokami próbuję się z Wami podzielić od ponad tygodnia. Zostały zrobiony jeszcze przed tym całym "ręcznym szaleństwem". Troszkę nieaktualne,bo śniegu po kolana już nie ma, a i temperatury bliższe zeru. Zapraszam na kilka migawek z  Norweskiej Śnieżnej Krainy :)








Gdyby mi ktoś kilka lat temu powiedział, że w Norwegi śniegu i zimy jest jak na lekarstwo, to bym mu nie uwierzyła :)
Tak więc, chyba zimę mamy już z głowy. Wiosno, czekam :)
A Wy?

Udanego tygodnia!
M. :)

7 komentarzy:

  1. Ja już też czekam na wiosnę! A zdjęcia super klimatyczne....:)
    Pozdrawiam i zapraszam: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! pięknie i tajemniczo :) Ja też już z niecierpliwością czekam na wiosnę! Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem o czym piszesz :). Choć do Norwegii mam daleko, to las za oknem i na wyciągnięciu ręki :).
    Las pięknie wygląda zimą, ale mi się podoba o każdej porze roku!
    Serdecznie pozdrawiam :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo to zależy, gdzie się mieszka :D U mnie też śniegu, jak na lekarstwo,a wystarczy, że pojadę na wycieczkę 30-40 km od siebie i śniegu po kolana!

    OdpowiedzUsuń
  5. A u nas - Szwajcarii, również pogoda zwariowana. Cały dzień śnieży, a potem na noc się ociepla i wszystko się topi. Za to dziś było pięknie, słonecznie i trochę mroźno. Pogoda wszędzie wariuje... Piękne ujęcia! Chciałabym kiedyś odwiedzić Norwegię :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. taką zimę to ja lubię tylko na takich fotkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie, w Stavanger śnieg zawitał wydaje się przypadkiem na chwil kilka i ledwie jest wspomnieniem.
    Ale na szczęście są okolice gdzie można pośmigać na nartach.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...