poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Påske med Tildas venner, czyli Wielkanoc z Tildą.

Krótki post. Bo co tu gadać, można tylko oglądać. W zeszłym tygodniu zajrzałam do mojej biblioteki, a tam specjalny kącik z pozycjami dotyczącymi Wielkanocy. Od razu sięgnęłam po książkę z serii Tilda. Naprawdę pięknie wydana! Jak tylko po nią sięgam to tylko wzdycham. I tak za każdym razem. Zdjęcia piękne, pomysły świetne, a propozycje uszycia zajączków, baranków i kaczuszek super. Szkoda że nie mam talentu do szycia. 



Poniżej jajka, które można uszyć samodzielnie. Na końcu książki możemy znaleźć szablony do wszystkich pluszanek. Ja spróbowałam uszyć jedno jajko. Wyszło nawet nie najgorzej. A skoro z jajkiem się udało to spróbowałam  z kaczuszką. I tu katastrofa. To co mi wyszło to nawet ptaka nie przypominało :)




I na jajku poprzestałam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...