środa, 4 czerwca 2014

DIY! Organizer na pędzle

Mała łazienka, harmider w kosmetykach i wieczny pośpiech skłoniły mnie do zorganizowania sobie jakiegoś pojemnika na moje pędzle do makijażu, które zawsze będą na swoim miejscu i nie będę miała problemu ze znalezieniem tego, którego akurat potrzebuję, a który gdzieś znikł w koszyczku z resztą kosmetyków. Dodatkowo moja kolekcja pędzli do makijażu mocno się powiększyła po ostatnim zakupie na grouponie, mianowicie zestawu 24 sztuk od Bobby Brown. Wszystkich oczywiście nie potrzebuję (no ale oferta była tak zachęcająca, że zakupiłam cały komplet), więc wyciągnęłam tylko kilka, a resztę zostawiłam w etui, które w codziennym użyciu jest średnio wygodne. Chwilkę pogłówkowałam co by tutaj wykombinować...Musi być praktycznie, ale oczywiście ładnie. I powstał z niczego, poręczny pojemnik na pędzle :)


Aby zrobić swój organizer potrzebne będą:
  • słoik,
  • koronka lub tasiemka (moja koronka od razu jest samoprzylepna)
  • wstążka
  • dwustronna taśma
  • klej
  • nożyczki
Wykonanie:
Słoik dokładnie oczyszczamy z etykiety i kleju. Dokładnie suszymy. Bierzemy koronkę i sprawdzamy jaką długość potrzebujemy do obklejenia rantu słoika. Ucinamy. Smarujemy klejem rant słoika i przyklejamy tasiemkę. Moja była samoprzylepna więc nie musiałam się z tym bawić. Następnie zawiązujemy kokardkę z naszej wstążki i również przyklejamy ją do naszej koronki klejem lub taśmą dwustronną. 




I tyle. Teraz mogę się cieszyć porządkiem i ładem jaki zapanował w przyborach do makijażu. A każdy makijaż będzie mniej stresujący :) i facet zadowolony, że nie musi TYLE na mnie czekać ;)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...